تاریخچه برند بروکس

تاریخچه برند بروکس

تاریخچه برند بروکس

بروکس در سال 1914، حدود 108 سال پیش در فیلادلفیا ( آمریکا) تأسیس شده است. جان بروکس گلدنبرگ این شرکت را تأسیس کرد و نام شرکت به نام آن نامگذاری شد. در سال 1914، این شرکت فعالیت خود را به عنوان طیف گسترده ای از تولید کنندگان کفش و لباس ورزش آغاز کرد. امروزه این شرکت به طور رسمی با نام Brooks Sports Inc یا Brooks Running شناخته می شود و دفتر مرکزی آن در سیاتل، واشنگتن قرار دارد. این نام تجاری در ابتدا نام خود را در سال 1920 دریافت کرد، زمانی که شرکت کفش Quaker با نام تجاری Brooks Shoe Manufacturing Inc تغییر نام داد. در سال 1958، برادر جان، مایکل گلدنبرگ، تنها مالک شرکت تولیدی بروکس شد.

تاریخچه کفش بروکس

تاریخچه کفش بروکس

دهه 1970 دوره شکوفایی بروکس بود. آنها با ورزشکاران کلاس جهانی برای طراحی کفش های درجه یک با انعطاف پذیری، راحتی، کوسن و دوام بهتر کار کردند. کفش‌های بروکس آنقدر محبوب شدند که این برند تا پایان این دهه در بین سه برند برتر فروش در ایالات متحده قرار گرفت. در سال 1981، به دلیل اتفاقات ناگوار، این شرکت اعلام ورشکستگی کرد و توسط Wolverine World Wide در یک حراجی خریداری شد. به سرعت در سال 1987، این شرکت "Brooks for Women" را راه اندازی کرد.

جهت خرید کفش بروکس اورجینال کلیک کنید.

در طول دهه 1990، آنها Beast and Adrenaline GTS را عرضه کردند که به یکی از پرفروش ترین کفش های تاریخ تبدیل شد. در سال 2001، مدیریت آن تصمیم گرفت 50 درصد از خط تولید خود را کاهش دهد تا بیشتر بر روی کفش های دویدن و فناوری مربوطه تمرکز کند. راسل اتلتیک کفش بروک را در سال 2004 خریداری کرد. در کمتر از 2 سال، شرکت بروکس کفش توسط شرکت فرعی برکشایر هاتاوی، Fruit of the Loom در سال 2006 خریداری شد. کفش‌های کتانی بروکس به‌عنوان بهترین کفش‌های دویدن در سال 2017 انتخاب شدند. در همان سال، این شرکت اعلام کرد که کفش‌های تیراژ محدودی را برای بازی‌های المپیک ویژه در ایالات متحده در سال 2018 عرضه می‌کند. امروزه برکشایر هاتاوی هنوز شرکت مادر بروکس است.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد