بهترین کفش های هوکا و کاربرد آنها

بهترین کفش های هوکا و کاربرد آنها

کفش‌های دویدن HOKA به خاطر کفه‌های میانی بزرگ و سواری نرم‌شان شناخته می‌شوند که آن‌ها را برای انواع مختلف دویدن و تمرین ایده‌آل می‌کند.

 

بهترین کفش های دویدن HOKA ریشه های یکسانی دارند، اما طراحان هر مدل را برای ویژگی های خاص تنظیم می کنند. نسل جدید HOKA که در اصل برای کمک به حرکت رو به جلو ساخته شده است، این کار را انجام می دهد و خیلی چیزهای دیگر.

 

در اینجا بهترین کفش های دویدن هوکا برای هر نوع دویدن آورده شده است:

مدل کفش برای چه چیزی مناسبه

HOKA Clifton 9

بهترین برای آموزش روزمره
HOKA Bondi 8 بهترین برای بالشتک
HOKA Mach 6 بهترین برای دویدن طولانی 
HOKA Rocket X 2 بهترین برای مسابقات جاده ای
HOKA Speedgoat 5 بهترین برای مسیرها
HOKA Arahi 7 بهترین برای ثبات

HOKA Mach X

بهترین برای Speedwork
HOKA Transport

بهترین برای رفت و آمد

بهترین کفش های دویدن هوکا برای تمرینات روزمرهHOKA Clifton 9

به دلیل ترکیبی از بالشتک های بزرگ و وزن سبک، جایگاه خود را به عنوان بهترین کفش هوکا برای تمرینات روزمره حفظ می کند. HOKA چند به روز رسانی کوچک برای جدیدترین Clifton انجام داد. این کفش دارای فوم جدید زیره است که سبک تر و پرانرژی تر از قبل است، بنابراین طراحان ارتفاع پشته را افزایش دادند تا بالشتک بیشتری به این کفش اضافه کنند. آنها همچنین قسمت بالایی را اصلاح کردند تا تناسب بهتری به شما بدهند. منتقد کیت در بررسی HOKA Clifton 9 ما می‌گوید: «بالشتک در HOKA Clifton چنین حس متمایزی را ارائه می‌دهد. “این سبک وزن است و حسی نرم دارد، اما بالشتک فشرده نمی ماند. این به اندازه کافی محکم است که یک پلت فرم پایدار برای عقب راندن فراهم کند، اما همچنان محافظت کافی در برابر ضربات جاده ایجاد می کند. با این حال، حتی با تغییرات اندکی، Clifton 9 همچنان یک کفش دویدن نرم و سبک وزن است که بستر سخاوتمندانه ای از بالشتک های محافظ را در خود جای داده است. بنابراین چه در حال دویدن یک مایل یا یک ماراتن باشید، Clifton برای این چالش آماده است.

کفش هوکا کلیفتون 9

 

بهترین کفش های دویدن هوکا برای بالشتکHOKA Bondi 8

 HOKA Bondi 8 نه تنها باکیفیت‌ترین کفش دویدن در خط تولید قدرتمند HOKA است، بلکه یکی از بهترین کفش‌های دویدن در تمام دوران است. HOKA Bondi 8 را برای اولویت دادن به نرمی بیش از هر چیز دیگر ساخته است تا نهایت راحتی را به شما بدهد. جدیدترین نسخه کفش دارای ارتفاع پشته ای چشمگیر از فوم فوق سبک و ارتجاعی است که هر مرحله را نرم و درخشان نگه می دارد. بالشتک ظاهراً بی پایان آن به Bondi 8 احساسی بسیار شیک و ابر مانند می دهد که پایین نمی آید. به علاوه، شکل متا راکر در مراحل اولیه با هندسه پاشنه بلند، فرود آسان و انتقال سریع و صاف را فراهم می کند. HOKA یک یقه مموری فوم مخملی و زبان بالشتکی طراحی کرده تا مانند یک بالش مسافرتی برای مچ پای شما عمل کند و راحتی در مسافت های طولانی را فراهم کند. از پاشنه تا نوک پا، Bondi 8 یکی از زیباترین کفش‌های دویدنی است که می‌توانید پیدا کنید.

کفش هوکا باندی 8

 بهترین برای فاصله مچ 6 ( ماخ 6)

مچ 6 برای مسافت‌های طولانی بی نظیر است، زیرا فوم فوق‌العاده حیاتی زیره میانی EVA که به سرعت و چابکی کمک می‌کند تا مایل‌ها را طی کنید. احساس سبک بودن آن را برای مسافت های طولانی عالی می کند، و تناسب قفل شده ای که از رویه مش ژاکارد کریل دریافت می کنید، در طول دویدن شما قابل تنفس و راحت می ماند.

کفش هوکا مچ 6

 

بهترین کفش های دویدن هوکا برای سرعتHOKA Rocket X 2

HOKA Rocket X2 به لطف فوم فوق سبک، هندسه پیشرانه و صفحه فیبر کربنی سریعترین کفش دویدن در خط تولید HOKA است. HOKA این کفش را کاملاً از نو طراحی کرد تا شما را در سریع ترین زمان ممکن بسازد. یک زیره کاملاً جدید فوم PEBA بسیار سبک وزن است و پاسخگو است تا پاهای شما را تا حد امکان برای آن روز مسابقه تازه نگه دارد. یک صفحه فیبر کربنی در بین دو لایه فوم قرار گرفته است تا نیروی محرکه بهتری به شما بدهد. در بررسی HOKA Rocket X2 دوندگان ما فوم جدید و سرعت آنها را دوست داشتند. رویه مشبک فنی سبک وزن و قابل تنفس است، در حالی که زبانه‌ای ضخیم‌شده و قفس داخلی میانی پا شما را در بالای آن فوم فنری نگه می‌دارد.

کفش هوکا راکت ایکس 2

بهترین کفش های دویدن هوکا برای مسیرهای پیاده رویHOKA Speedgoat 5

 آن بالشتک HOKA را برای مسیرها می‌خواهید؟ با HOKA Speedgoat 5 آشنا شوید. Speedgoat 5 که نام آن را از نام قهرمان حرفه ای کارل "Speedgoat" Meltzer گرفته است، یک کفش دوندگی فوق العاده با بالشتک است که برای راحتی شما در مسافت های طولانی ساخته شده است. HOKA Speedgoat را با پشته‌ای از فوم EVA که سبک‌تر از همیشه است، تقویت کرد. آن‌ها آن را با یک زیره با Vibram Megagrip و سیستم کشش لگ برای چسبندگی بهتر در هر شرایطی جفت کردند. لایه‌ای از گیره‌های لاستیکی به شما کمک می‌کند تا در سربالایی‌ها و سراشیبی‌ها چنگ بزنید و رویه مشبک ژاکاردی بادوام، ثبات و راحتی را در زمین‌های غیرقابل پیش‌بینی به شما می‌دهد. آزمایش کنندگان دوست داشتند که این کفش دویدن مسیری سال به سال چقدر قابل اعتماد است. هیچ چیز دیوانه کننده ای در مورد کفش وجود ندارد، فقط هر بار کار می کند

 

کفش هوکا اسپیدگوت 5

بهترین کفش های دویدن HOKA برای HOKA Arahi 7

به لطف فناوری پایداری J-Frame HOKA یک کفش عالی برای پروناتورها است. برخی از کفش‌های پایداری از یک پایه میانی برای ایجاد ثبات استفاده می‌کنند، به این معنی که کفش‌سازها یک تکه فوم یا پلاستیک محکم‌تر و بادوام‌تر را در قوس زیره میانی قرار می‌دهند تا به پوشیدن یکنواخت کفش کمک کند. با این حال، J-Frame HOKA، این فوم متراکم تر را در پشت کفش گسترش می دهد. قلاب فوم از سمت داخلی، اطراف پاشنه و به سمت جانبی کفش کشیده می شود تا از همه جهات به شما ثبات دهد و در کل کفش را انعطاف پذیرتر می کند. حتی با وجود پایداری داخلی، بازبین‌های ما متوجه شدند که هرچه بیشتر در کفش دویدند، در بررسی HOKA Arahi 7 ما نرم‌تر می‌شد.

کفش هوکا آراهی 7

بهترین کفش های دویدن HOKA برای HOKA Mach X

 وقتی سریع می‌دوید، کفشی می‌خواهید که سرعت شما را کاهش ندهد – HOKA Mach X مطمئناً این کفش را ادامه می‌دهد. HOKA ماخ ایکس سبک وزن خود را برای سرعت ساخت. زیره محکم، صفحه Pebax® و ساختار Meta-Rocker در مراحل اولیه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جابجایی نرم و باز شدن سریع انگشتان را برای شما به جلو در روز مسابقه یا در حین کار با سرعت ارائه می‌دهند. رویه ساده تهویه را فراهم می کند و به پای شما حمایت لازم را می دهد تا شما را به سمت روابط عمومی بعدی هدایت کند. دوندگان ما رویه نرم و قابل تنفس را دوست داشتند، اگرچه برخی متوجه شدند که در بررسی HOKA Mach X ما دارای سبک عملکردی باریک‌تر است.

کفش هوکا مچ ایکس

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد