نحوه اندازه‌گیری سایز پا برای کفش اصل

نحوه اندازه‌گیری سایز پا برای کفش اصل

چگونه سایز دقیق پا را اندازه گیری کنیم؟

امروزه بستر اینترنت یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید وسایل مورد نیاز شخصی است زیرا تنوع بیشتر و امکان تست محصولات این امکان را فراهم کرده که هرکس بتواند به راحتی وسایل مورد نیاز خود را تامین کند. کفش یکی از پرطرفدار‌ترین مورد در تیپ و ظاهر شخص و همچنین در عرصه پوشاک و مد است ولی به دلیل قالب‌های متفاوت و سایزبندی‌های مختلف برند‌های اورجینال فهمیدن اینکه کدام کفش دقیق مناسب پا شماست دشوار است در این مقاله قصد داریم راهکار‌های اندازه‌گیری سایز دقیق پا را به شما یاد دهیم تا راحت‌تر بتوانید کفش مناسب پا خود را پیدا کنید.

نحوه اندازه‌گیری سایز پا

ابتدا پا خود را به روی کاغذ قرار دهید سپس با استفاده از مداد یا خودکار قسمت نوک شست و نوک پاشنه خود را به صورت عمودی نشانه گذاری کنید سپس با استفاده از خط‌کش طول آن را بر حسب سانتی‌متر به دست آورید.

بهترین زمان برای اندازه‌گیری سایز پا

به هیچ وجه پای خود را در صبح اندازه‌گیری نکنید بهترین زمان برای اندازه‌گیری ساعات پایانی روز است زیرا پا به دلیل گرما و فعالیت متورم می‌شود و در بزرگ‌ترین حال خود قرار می‌گیرد.

چند نکته در رابطه با اندازه‌گیری سایز پا

1. بهترین روش خرید کفش اورجینال استفاده از آرتیکل کفش قبلی خود که در قسمت زبانه کفش قرار دارد است (البته به شرط اینکه کفش اورجینال باشد).

2. همان‌طور که اطلاع دارید اندازه پا چپ و راست در اغلب افراد متفاوت است پس بهتر است هر دو پا را اندازه‌گیری کنید و سپس ملاک سایز خود را بزرگ‌ترین عدد در نظر بگیرید.

3. همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد سایز‌بندی برند‌های مختلف متفاوت است.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد