آندر آرمور اصل کجا ساخته می شود؟ چین یا ویتنام؟

آندر آرمور اصل کجا ساخته می شود؟ چین یا ویتنام؟

آندر آرمور اصل کجا ساخته کجاست؟

آندر آرمور یکی از بزرگترین برندهای ورزشی در ایالات متحده است، به خصوص در بین بازیکنان فوتبال، با این حال، سوال شما این است: آندر آرمور اصل کجا ساخته می شود؟ چین یا ویتنام؟

من صدها توضیحات محصول را در وب سایت Under Armour بررسی کرده ام تا بررسی کنم آیا نام تجاری در لیست تولید محصولات قرار دارد یا خیر. من همچنین از چند فروشگاه آندر آرمور و برخی از فروشگاه هایی که محصولات آندر آرمور می فروشند بازدید کردم و چندین مورد را بررسی کردم. بنابراین بیایید دریابیم که اندر ارمور کجا تولید می شود.

بخوانید: آدیداس اصل ساخت کجاست؟

اندر ارمور کجا ساخته می شود؟

آندر آرمور در چین، ویتنام، مالزی، اردن، کامبوج، اندونزی، فیلیپین، نیکاراگوئه و السالوادور تولید می شود.

آندر آرمور مکان تولید محصولاتش را در توضیحات محصول در وب سایت خود لیست نمی کند. در عوض، تنها اطلاعاتی که آنها ارائه می‌کنند «وارداتی» است، به این معنی که برند نمی‌خواهد شما بدانید محصولاتش در کجا تولید می‌شوند. همین امر در مورد نایک، آدیداس، نیوبالنس، کانورس، وانت و اسکیچرز نیز اتفاق می افتد.

آندر آرمور و سایر برچسب های ورزشی بزرگ نمی خواهند شما بدانید محصولات آنها در کجا تولید می شود زیرا اکثر مصرف کنندگان محصولات تولید شده در آسیا را ارزان و بی کیفیت می دانند. علاوه بر این، مصرف کنندگان نمی خواهند صدها دلار برای چیزی که فکر می کنند ارزش آن را ندارد بپردازند. به همین دلیل است که کشورهای مبدا یک محصول در توضیحات محصول ذکر نشده اند و شما عبارت معروف "وارداتی" را در آنجا دارید.با این حال، هنگامی که کفش‌های ورزشی اندر ارمور خود را دریافت می‌کنید (اگر آن‌ها را آنلاین خریداری کرده‌اید) یا آن‌ها را در فروشگاه بررسی می‌کنید، می‌توانید محل تولید آن‌ها را مطالعه کنید. قوانین ایالات متحده و قوانین اتحادیه اروپا، برندها را ملزم می کند که کشور مبدا را برای هر محصول وارداتی در رابطه با کالاهای فیزیکی اعلام کنند. اندر ارمور در گزارش سال مالی 2021 خود بیان می کند که این برند در 18 کشور تولید می کند و تقریباً 67٪ از پوشاک و لوازم جانبی آن در ویتنام، چین، اردن، کامبوج و مالزی تولید می شود. با این حال، در مورد محل تولید کفش ها چیزی نمی گوید.

آندر آرمور

آیا Under Armor ساخت ایالات متحده است؟

طبق تحقیقات من، آندر آرمور در حال حاضر چیزی در ایالات متحده تولید نمی کند. با این حال، در سال 2016 این برند مرکز تولید UA Lighthouse را در بالتیمور افتتاح کرد که به طراحان، توسعه دهندگان و شرکای خارجی آزادی و ابزارهایی برای توسعه، ساخت و ارائه محصولات و مفاهیم جدید ارائه می‌دهد. دشوار است بگوییم که آیا این مرکز تولیدی در بالتیمور برای فروش تولید می‌کند یا اینکه فقط مکانی است که برای آزمایش محصولات تولید شده.

تنها مجموعه کاملاً ساخته شده در ایالات متحده که در مرکز تولید UA Lighthouse در بالتیمور ساخته شد، پروژه Arris بود که از سوتین و ساق‌ها تشکیل شده است. به غیر از این مجموعه، هیچ محصول دیگری از Under Armour ساخت آمریکا را پیدا نکردم.

آیا آندر آرمور ساخت چین است؟

بله، بسیاری از کفش‌ها، پوشاک و لوازم جانبی آندر آرمور در چین تولید می‌شوند. آندر آرمور برای تولید محصولات خود به شدت به چین متکی است زیرا نیروی کار و مواد در اینجا ارزان تر از اروپا یا ایالات متحده است. با این حال، در چند سال اخیر، این برند ورزشی آمریکایی، تولید محصولات خود را از چین به ویتنام و برخی دیگر از کشورهای آسیایی تغییر داده است. 

لیبل پوشاک ورزشی آمریکایی قصد دارد تنها 7 درصد از تولید خود را از چین تامین کند و کمتر و کمتر به این کشور تکیه کند. این نیز به دلیل جنگ تعرفه ای بین ایالات متحده و چین است که برندها را در موقعیت بسیار نامشخصی قرار می دهد اگر اتفاقی بیفتد و تولید به طور کامل متوقف شود و نتوانند نیازهای خود را برآورده کنند. همچنین، هنگام بررسی اقلام آندر آرمور در فروشگاه، باید بگویم که انتظار داشتم بیشتر کالاها در چین تولید شوند، اما این اتفاق نیفتاد. به نظر می رسد آندر آرمور تعادلی بین چهار/پنج کشوری که تقریباً همان مقدار را برای برند آمریکایی تولید می کنند، دارد.

آندر آرمور اورجینال ساخت کجاست؟

آیا آندر آرمور ساخت ویتنام است؟

بله، بسیاری از کفش‌ها، پوشاک و لوازم جانبی آندر آرمور در ویتنام تولید می‌شوند. ویتنام به مقصد انتخابی برندهای کفش تبدیل شده است، زیرا نیروی کار و مواد ارزان‌تر از چین است و ثبات سیاسی بهتری نیز وجود دارد. بنابراین، اگر اتفاقی در چین بیفتد، اندر ارمور می‌داند که می‌تواند برای جلوگیری از اختلال روی تولید ویتنام حساب کند. با این حال، آندر آرمور در حال گسترش تولید خود به کشورهای دیگر، نه چین یا ویتنام است.

کارخانه های ویتنام به شدت یک سیستم تولید سازگار برای مارک های مد ایجاد کرده اند که می خواهند پوشاک، کفش یا لوازم جانبی تولید کنند. در فروشگاه تعداد زیادی کفش تولید شده در ویتنام (بیش از هر کشور دیگری) پیدا کردم، اما انواع مختلف محصولات از جمله لوازم جانبی و پوشاک را نیز پیدا کردم. اما باید بگویم که آندر آرمور در خارج از ویتنام و چین نسبت به سایر برندهای ورزشی تنوع بیشتری دارد.

کفش آندر آرمور اصل

سوالات متداول درباره جایی که آندر آرمور ساخته شده است:

کفش های Under Armour کجا ساخته می شوند؟

کفش های Under Armour در ویتنام و چین، دو تولید کننده برجسته کفش های کتانی آندر آرمور تولید می شوند. با این حال، شما همچنین می توانید کفش های آندر آرمور را پیدا کنید که در اندونزی، اردن، کامبوج و فیلیپین ساخته شده اند.

لباس آندر آرمور کجا ساخته می شود؟

لباس‌های آندر آرمور عمدتاً در ویتنام، چین، اردن، کامبوج و مالزی تولید می‌شوند. در فروشگاه نیز تعدادی لباس ساخته شده در السالوادور، نیکاراگوئه و اندونزی پیدا کردم.

کوله پشتی های آندر آرمور کجا ساخته می شوند؟

کوله پشتی آندر آرمور عمدتا در چین و ویتنام تولید می شود. با این حال، می توانید برخی از کوله پشتی های ساخته شده در کامبوج را نیز پیدا کنید. در فروشگاه فقط کیف های ساخت چین پیدا کردم.

 

جوراب های Under Armour کجا ساخته می شوند؟

 تمام جوراب‌های Under Armor که در فروشگاه بررسی کرده‌ام در چین تولید شده‌اند، اما ممکن است بتوانید کشورهای دیگری را نیز پیدا کنید که آنها را تولید می‌کنند.

 Under Armour کجا ساخته می شود؟

بیشتر تولید آن بین ویتنام، چین، اردن، کامبوج و مالزی است. با این حال، می توانید برخی از کشورهای دیگر را نیز در برچسب ها پیدا کنید. محصولات آندر آرمور در ایالات متحده بسیار مد روز هستند و از نظر کیفیت یکی از بهترین ها هستند. این برند آمریکایی از اعتبار قابل توجهی در بازار ورزش برخوردار است، بنابراین آنها فقط می خواهند بهترین ها را بفروشند و چیزی متوسط ​​را در بازار قرار نمی دهند.

جهت خرید کفش آندر آرمور اصل کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد