راحت ترین کفش های کتانی دنیا برای پوشیدن

راحت ترین کفش های کتانی دنیا برای پوشیدن

راحت ترین کفش های کتانی دنیا برای پوشیدن

امروزه ما از کفش های کتانی برای خیلی بیشتر از پیاده روی در سطح شهر استفاده می کنیم. ما همچنین برای رفتن به باشگاه، مسافرت، دویدن و سر کار کفش های کتانی می پوشیم. پس چرا روی راحت ترین کفش های کتانی موجود در بازار سرمایه گذاری نکنید؟ به همین دلیل ما برای شما تحقیقاتی انجام داده ایم. ما نظرات زیادی را خوانده ایم، با دوستان مصاحبه کرده ایم و تجربیات خود را جمع آوری کرده ایم تا راحت ترین فناوری های کفش ورزشی را به شما معرفی کنیم بیایید با این کفش های لی نظیر آشنا شویم:

معرفی 10 کفش بسیار راحت برترین برندهای دنیا

1. ASICS GEL ما لیست را با یکی از نوآوری های متعدد در کفش های ورزشی ASICS شروع می کنیم. یعنی فناوری  GEL این فناوری باعث ایجاد بالشتک می شود و تاثیر آن بر عضلات و مفاصل شما را کاهش می دهد. این منجر به فرود نرم تر و انتقال نرم تر می شود. این در حالی است که هوا به راحتی می تواند در داخل کفش جریان یابد و از بو گرفتن پا جلوگیری می کند، GEL باعث ایجاد بالشتک و محافظت طولانی مدت برای پایین تنه شما می شود. یک مدل معروف که شامل فناوری GEL است، برای مثال GEL-KAYANO 28 است که برداشت جدیدی از سبک دویدن یکپارچه سازی با سیستم عامل ارائه می دهد. یا به شکل آینده نگر GEL-QUANTUM فکر کنید. مدل های نمادین دیگر عبارتند از GEL-LYTE  و GEL-1090.

 

2. New Balance ENCAP: گر یک جفت کفش جدید New Balance را ترجیح می دهید، نگاهی به کفش های دارای بالشتک میانی ENCAP بیندازید. ENCAP هسته ای از بالشتک نرم EVA (فوم مصنوعی که جلوه ای لاستیک مانند دارد) در زیره میانی با لبه محکم پلی اورتان برای پشتیبانی بیشتر در طول روز است. New Balance همچنین فناوری ENCAP را با طراحی های عالی ترکیب می کند. به عنوان مثال، MADE in USA 990v3 ، 574 و MADE in UK 576 را در نظر بگیرید. این باعث شده است که کفش‌های کتانی راحت هم برای دوندگان مشتاق و هم برای افراد پرطرفدار، نشانه‌ای از کیفیت و طعم باشد.

 

3. Nike React:  از بسکتبال گرفته تا کفش های دویدن و از گلف تا کفش های تمرینی. فوم Nike React را همه جا خواهید یافت! در اصل برای کاهش صدمات ناشی از دویدن منتشر شد، دارای یک پایه گسترده برای ثبات بیشتر است و به ویژه برای یک رانینگ کامل طراحی شده است. این امر پاسخگویی عالی و نرمی فوق العاده ای را ارائه می دهد. با توجه به موفقیت بزرگ آن، اکنون می توانیم آن را در شیک ترین کفش های ورزشی نیز پیدا کنیم. به عنوان مثال، با Pegasus Trail 4 هر چالشی را در هر زمینی انجام دهید. یا ترکیبی چشمگیر از هنر و نوآوری را با Nike React Vision انتخاب کنید. از دیگر مدل های شناخته شده می توان به React Infinity 3 (پریمیوم) و پگاسوس 39 شیلد اشاره کرد.

 

4. آدیداس اولترابوست چه در حال تمرین برای یک ماراتن یا قدم زدن در پارک باشید، با فناوری Ultraboost آدیداس، می‌توانید از روز خود نهایت استفاده را ببرید! فناوری Ultraboost حس سبکی را در حین دویدن به ارمغان می آورد و پشتیبانی و محافظت را برای بهبود عملکرد شما ارائه می دهد. آیا می خواهید روز خود را نیز تقویت کنید؟ نگاهی به نسخه های متعددی مانند Ultraboost Light، Ultraboost 1.0 و Ultraboost 22 بیندازید!

 

5. Salomon Agile Chassis کفش های کتانی Salomon برای مدت طولانی در بین دوندگان محبوبیت زیادی داشته است. بسیاری از فناوری ها عملکرد بالایی را برای همه، در هر فاصله و در هر سطحی ارائه می دهند.  چابک کفش از طریق ترکیب با زیره میانی EnergyCell، ثبات و بالشتک و راحتی فوق العاده را فراهم می کند. اما نه تنها با دوندگان مشتاق، ما آنها را نیز بیشتر و بیشتر به عنوان یک بیانیه مد در خیابان می بینیم. طراحی های شیکی که به عنوان مثال با XT-6، XT-4 و XT-Wings 2 می بینیم، آن را به یکی از وسایل ضروری برای کفش های کتانی تبدیل کرده است.

 

6. نایک ایرنایک ایر فورس، ایر جردن و ایر مکس نه تنها به دلیل طراحی، بلکه به دلیل راحتی بی نظیر فناوری نایک ایر بسیار محبوب شده اند. این شامل هوای فشرده در یک محفظه محکم اما قابل انعطاف است که در تمام طول روز از بدن محافظت می کند. این یک نور، شوک ایجاد می کند نایک ایر را می‌توان در مدل‌های لباس ورزشی نمادین مانند Air Force، Air Jordan و Air Max و همچنین در کفش‌های بسکتبال، تمرین و دویدن یافت.

 

7. HOKA CMEVA با فناوری CMEVA هوکا، راحتی بی وقفه را تجربه می کنید. فشرده سازی قالبی حداکثر بالشتک را فراهم می کند و برای یک تجربه فعال و پاسخگو طراحی شده است که تجربیات روزانه و تمرینی شما را بهبود می بخشد. فناوری CMEVA را می‌توان در انواع کفش‌های کتانی راحت که به‌خاطر ظاهر محکم و زیبایی‌شناختی معروف هستند، مانند مدل‌های مختلف Clifton، Transport، Kawana و Bondi پیدا کرد.

 

8. New Balance Fresh Foam یک اختراع مواد انقلابی با Fresh Foam ارائه می‌کند که گام‌های پر ضربه را جذب و از بین می‌برد. فناوری Fresh Foam شامل اندازه گیری فشار سه بعدی و داده های مربوط به تمرینات قدرتی ورزشکاران واقعی است. در نتیجه، New Balance می‌تواند نرمی نهایی را ارائه دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا با هر چالشی، چه در جاده‌ها، چه مسیرها یا زمین‌های بازی مقابله کنید. Fresh Foam را می توان در مدل های معروف کفش ورزشی مانند 880v13، 1080v12، More v4 و 860v13 یافت!

 

9. آدیداس کلودفومآیا دوست دارید هنگام راه رفتن احساس کنید که روی ابرها شناور هستید؟ می توانید با کفش های کتانی آدیداس کلودفوم! با فناوری Cloudfoam آدیداس، با هر قدمی که برمی دارید، بالشتک سازی سبکی را تجربه خواهید کرد. به این ترتیب، در طول روز نیز احساس انرژی خواهید کرد. راحتی Cloudfoam را در کفش های اسپرت مانند Galaxy 6 و Runfalcon 3 و همچنین در کفش های ورزشی مانند Advantage و Grand Court Alpha تجربه خواهید کرد.

 

10. Under Armour AU HOVR با بالشتک نرم و ارتجاعی AU HOVR Under Armour خود را به حداکثر برسانید! جدیدترین فناوری موجود در این لیست به لطف تناسب مستحکم، پایه حمایتی و بالشتک نرم AU HOVR، پاهای شما را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد. به این ترتیب، شما همیشه می توانید سخت تر و دورتر از بقیه بدوید! AU HOVR را می توان در مدل های نمادین Under Armour Machina 3، Sonic 6 و Infinite 5 یافت!

 

بنابراین اگر به دنبال راحت‌ترین کفش‌های کتانی هستید، مطمئناً نوآوری‌ها و فناوری‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. امیدواریم این لیست به شما در انتخاب درست کمک کند و کفش کتانی راحت و مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

جهت خرید کفش اورجینال از سایت مهاباد مد کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد