تاریخچه برند هوکا

تاریخچه برند هوکا

تاریخچه کفش هوکا

تاریخچه کفش هوکا

کفش هوکا ساخت کدام کشور است؟

برند هوکا وان وان در سال 2009 در فرانسه تاسیس شد. دفتر مرکزی هوکا در حال حاضر در شهر گلتا، ایالت کالیفرنیا قرار دارد.

برند هوکا توسط چه کسانی تاسیس شد؟

برند هوکا توسط نیکلاس مرمود و ژان لوک دیارد که قبلاً این افراد در برند تجاری Salomon کار می‌کردند.

 نیکلاس و ژان لوک می‌خواستند کفشی طراحی کنند که به آنها اجازه دهد سریع‌تر در سراشیبی بدوند و این منجر به اختراع کفش‌های دویدن Hoka One One شد، زیره بزرگ بیش از هر کفش دویدن موجود در بازار در این زمان، بالشتک‌تری را ارائه می‌کرد. نام کفش‌های دویدن هوکا از عبارت زبان مائوری گرفته شده است که به معنای "پرواز بر فراز زمین" است.

 

هوکا وان وان به دلیل افزایش بالشتک و پایداری ذاتی، در ابتدا مورد استقبال دوندگان اولترامارتون قرار گرفت، اما به دلیل بالشتک بودن و وزن کم، خیلی سریع در بین همه انواع دونده محبوب شد. مدل‌های اصلی بالاترین بالشتک را دارند و اکنون با کفش‌های سبک‌تر همراه هستند که همچنان بسیاری از بالشتک‌های مارک‌ها را حفظ کرده و در عین حال سبک‌تر نیز می‌شوند.

 هوکا وان وان اسپانسر بسیاری از ورزشکاران و دوندگانی است که در دو و میدانی، دوی جاده، تریل دویدن و مسابقات سه گانه شرکت می‌کنند و آنها قراردادهای حمایت مالی طولانی مدت با گروه‌های آموزشی حرفه‌ای در آریزونا، نیوجرسی و کالیفرنیا دارند.

 هوکا وان وان که به‌خاطر ضربات با بالشتک راحت و حمایت‌کننده شناخته می‌شود، نشان می‌دهد که آماده رقابت با کفش‌های ورزشی سنگین وزن مانند نایک، آدیداس و نیوبالانس است. محبوبیت آن همچنان افزایش می‌یابد، جریان اصلی را مختل می کند و در میان همه گیری جهانی به رشد بی سابقه‌ای می‌رسد. فوربس آن را سریع‌ترین ستاره کفش‌های اسپرت در حال رشد لقب داده است.

اما با وجود یا به دلیل این روند، آیا در مورد شروع این برند کنجکاو نیستید؟ چرا اسم هوکا ؟ هوکا وان وان چه زبانی است؟ و کفش هوکا از کجا می آید؟

این وبلاگ به دنبال پاسخگویی به همه موارد فوق است زیرا ما شما را به زمانی برمی‌گردانیم که این شرکت کفش محبوب شروع به کار کرد.  اولین چیز چیز: هوکا وان وان به چه معناست؟ Hoka One One تقریباً به "پرواز بر روی زمین" ترجمه می شود. برخی از مشتریان فقط برای راحتی آن را "هوکا" می‌نامند، که در لغت به معنای "پرواز" یا "بالا رفتن" است، که چشم انداز برند را برای محصولاتش و اکنون همچنین عملکرد بازار آن را به تصویر می‌کشد.شاید تعجب کنید که هوکا وان وان چه زبانی است؟ نام و معنای آن هر دو از زبان مائوری گرفته شده است که توسط جمعیت بومی نیوزلند صحبت می‌شود. در هر صورت، هوکا مطمئناً با نام خود مطابقت دارد. کفش‌های آن حتی با وجود زیره‌های درشت و برجسته خود، به لطف بالشتک میانی سبک وزن، احساس ابر مانندی را ایجاد می‌کنند که راحتی را برای پوشندگان فراهم می‌کند. 

 این شرکت نیز همچنان در حال افزایش است. تنها در سال 2020، در حالی که ارقام کلی فروش کفش های ورزشی در حال کاهش بود، رشد سالانه 58 درصدی را ثبت کرد. تا به حال، تعداد همه گیری آن همچنان انتظارات را نادیده می‌گیرد.

برند هوکا

 کفش های هوکا ساخت کدام کشوراند؟در سال 2009، نیکلاس مرمود و ژان لوک دیارد هوکا وان وان را در انسی فرانسه تأسیس کردند.

هر دو کارمند سابق برند Salomon در فضای باز هستند. ورود کفش هوکا بازی را تغییر داد زیرا طراحی حداکثری آن تضاد کاملی با روند الهام گرفته از پابرهنه در آن زمان ارائه می ک این کفش برای اولین بار در بین ماراتن‌هایی که از نرمی و ثبات آن استقبال می‌کردند، محبوب شد. بعداً در بین دوندگان و کوهنوردان نیز طرفدارانی پیدا کرد. این روزها ورزشکاران مختلف، افراد مشهور و مردم عادی در حال پوشیدن کفش های کتانی هوکا دیده می‌شوند راه اندازی فروشگاه هوکا در گلتا، کالیفرنیا، با توجه به اینکه در سال 2013 توسط Deckers Outdoor Corporation خریداری شد، تعجب آور نیست. این شرکت در طول سال‌ها در رده کفش‌های دویدن و سبک زندگی ظاهر شد، علی‌رغم اینکه اکثراً حتی یک فروشگاه آجر و ملات نداش این حال، پس از افتتاح اولین فروشگاه های خرده فروشی خود در کالیفرنیا و نیویورک در سال گذشته، وارد عصر جدیدی می‌شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد