کفش بروکس اصل ساخت کجاست؟ چین یا ویتنام؟

کفش بروکس اصل ساخت کجاست؟ چین یا ویتنام؟

کفش بروکس اورجینال باید ساخت کجا باشد؟

انتخاب یک کفش دویدن از بین هزاران برند موجود در بازار ممکن است گاهی اوقات سخت باشد. دریافت بهترین کیفیت و راحتی با بهترین قیمت ممکن است خسته کننده باشد. بروکس کفش از این نظر بازار کفش را در اختیار دارد. با این همه محبوبیت، مردم اغلب می پرسند، کفش های بروکس اصل کجا ساخته می شوند؟ چه کسی آنها را می سازد؟ بیایید دریابیم که کفش های بروکس اورجینال در کجا تولید می شوند.

بخوانید: تاریخچه کفش بروکس

کفش بروکس اصل کجا ساخته می شوند؟

اکثر کفش‌های بروکس در چین و ویتنام تولید می‌شوند. این شرکت رسما با 21 کارخانه قراردادی در حدود 9 کشور جهان قرارداد دارد.

این کشورها در ایالات متحده آمریکا، مکزیک، چین، ویتنام، فیلیپین، سریلانکا، السالوادور، تایوان و اردن تولید می‌شود.

تولید در چین: اولین کشوری که وقتی کسی به تولید در چین فکر می‌کند به ذهن خطور می‌کند. چین همیشه مکان ارجح برای تمام سازمان های چند ملیتی برای تولید محصولات خود بوده است. در مورد سایر برندهای بزرگی که در چین فعالیت های عمده دارند، مانند نایک و آدیداس، بیشتر کفش های بروکس نیز از چین می آیند. تنها دلیلی که ما توانستیم در این مورد بدانیم، کار ارزان و عملیات فله ای است که به طور موثر و کارآمد در کشور انجام می شود. با بیش از شش کارخانه در کشور، چین در صدر فهرست تولید برند بروکس قرار دارد. پوشاک، کفش و لوازم جانبی بروکس در کنار هم در این کارخانه ها تولید می شود. جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین مدت هاست که باعث ناآرامی در بین شرکت های بزرگ شده است. در سال 2019، رئیس جمهور وقت، دونالد ترامپ، اعلام کرد که تعرفه واردات کفش را از 20 به 45 درصد افزایش می دهد. این باعث شد شرکت تصمیمات سختی بگیرد و این شرکت اعلام کرد که اکثریت تولید خود را از چین به ویتنام منتقل می کند. پیش از این، چین بیش از 50 درصد از محصولات بروکس را به خود اختصاص داده بود. اما این تصمیم مجبور به تغییر تولید انبوه از چین شد. با این حال، برخی از نسخه های کفش بروکس هنوز در چین ساخته می شوند.

کفش بروکس اصل باید ساخت کجا باشد

کتونی بروکس اصل در ویتنام ساخته می شود؟

تولید در ویتنام: همانطور که قبلاً بحث شد، ناآرامی های غالب بین ایالات متحده و چین این شرکت را مجبور کرد که تولید خود را به ویتنام منتقل کند. ویتنام، از این حادثه، مرکز توجه تولیدکنندگان در سراسر جهان بوده است. برخی از مشاغل شرکتی قبلاً برای چندین دهه در آنجا حضور داشته اند. بروکس همچنین تولید کفش خود را از آن زمان به ویتنام تغییر داد. این شرکت کفش های خود را توسط تولید کنندگان شخص ثالث حاضر در ویتنام تولید می کند. طبق گزارش ها، بیش از ده کارخانه در ویتنام وجود دارد که محصولات بروکس در آنها تولید می شود. ویتنام مکان مناسبی برای تولید ثابت کرده است. امروزه بیش از نیمی از کفش های بروکس در ویتنام تولید شده اند. مدیر عامل شرکت، جیمز ام وبر، ویتنام را یک فرصت رشد می‌بیند و قصد دارد فعالیت‌های خود را در درازمدت بیشتر گسترش دهد.

تولید در سایر نقاط جهان: بخش کوچکی از تولید کفش بروکس از تایوان و السالوادور می آید. به غیر از آن، بروکس در ایالات متحده، سریلانکا، فیلیپین، مکزیک و اردن نیز تولید می کند.اما از اینها برای تولید اقلام پوشاک و لوازم جانبی این شرکت استفاده می شود.

تفاوت بین کفش بروکس تولید شده در آمریکا با چین و ویتنام؟

با توجه به موارد گفته شد در بالا شاید این سوال ایجاد شود که آیا بین کفش تولید شده در آمریکا و چین و ویتنام تفاوتی هست؟ کدام یک از لحاظ کیفیت بهتر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت هیچ تفاوتی ندارد که در چیت تولید شده باشد یا نه همه کتونی های بروکس تولید شده باید مورد تایید ناظران کیفی شرکت بروکس قرار گیرند و سپس امکان عرضه آن به بازار امکان پذیر می شود در نتیجه در صورت اصل بودن کفش بروکس هیچ تفاوتی ندارد که کفش در کجا تولید شده باشد.

جهت خرید کفش بروکس اورجینال از سایت مهاباد مد کلیک کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد