زیره بوست آدیداس

زیره بوست آدیداس
تاریخچه زیره بوست ادیداس
در این مقاله با فناوری بوست چیست؟، ویژگی زیره بوست آدیداس، اولین استفاده از زیره بوست و انواع کفش های که بوست در آن ها به کار برده شده و همچنین به تاریخچه فناوری بوست آدیداس پی خواهیم برد.

فناوری بوست چیست؟

آدولف «آدی» داسلر هنگام تأسیس آدیداس در سال 1949 یک مأموریت بسیار مهم داشت: ارائه بهترین تجهیزات ممکن به ورزشکاران.در طول هفتاد و چهار سال گذشته، هدف داسلر در نوآوری عملکرد، موفقیت اقتصادی و ارتباط فرهنگی غول لباس ورزشی بوده تا اینکه در سال 2013 آدیداس زیره جدید خود یعنی بوست را معرفی کرد.

ویژگی زیره بوست آدیداس

از ویژگی های خارق العاده بوست می توان بازگشت انرژی آن اشاره کرد. در بوست دانه های کوچک بوست کنار یکدیگر قرار می گیرند و سبب بازگشت انرژی می شود به گونه ای که شما در مسافت های طولانی کمتر احساس خستگی می کنید. از ویژگی های دیگر بوست آدیداس می توان به نرمی و سبکی زیاد آن نیز اشاره کرد.

اولین استفاده از زیره بوست

BOOST که برای اولین بار در کفش های رانینگ آدیداس استفاده شد، مرزهای راه حل های بالشتکی پاسخگو بازده انرژی را در دنیای رانینگ حرفه ای جابه جا کرد. زیره بوست محصولی از تیم نوآوری آدیداس (AIT) و شیمیدانان آلمانی بود. آدیداس جایگزینی بهتر برای زیره EVA ارائه کرد و آن یک زیره میانی متشکل از هزاران توپ کوچک منبسط شده را که به صورت پشت سر هم قرار می گیرند تا با هر قدم، بازگشت انرژی را بهبود بخشد.

بعد از معرفی کفش های رانینگ زیره بوست دوندگان به آن علاقه نشان دادن و در سال 2014 دنیس کیمتتو کنیایی با استفاده از کفش بوست رکورد جهانی را در ماراتن برلین شکست.

دنیس کمیتو

کفش دنیس کمیتو در ماراتن برلین چه بود؟

 adidas Adizero Adios BOOST

  adidas Adizero Adios BOOST

دنیای دویدن تنها کسی نبود که متوجه ویژگی های بی نظیر زیره بوست شد. چهره‌های تاثیرگذاری مانند کانیه وست به محبوبیت UltraBOOST کمک کردنداین کار منجر به ایجاد سری هایی مانند adidas NMD شد.

در سال 2023، دهمین سالگرد به وجود آمدن بوست است و نمی توان از کفش های فوق العاده UltraBOOST چشم پوشی کرد.خط تولید اولترا بوست که در سال 2015 معرفی شد، از آن زمان تاکنون چندین نسخه مختلف را عرضه کرده است اما هیچ کدام به اندازه UltraBOOST 1.0 محبوبیت نداشت. این مدل که توسط برخی از بزرگ‌ترین سلبریتی‌ها و افراد مهم استفاده شد.

اولترا بوست 1.0

UltraBOOST 1.0

هنوز هم آدیداس از طریق سری "DNA" خود اولترابوست را تولید می کند.

اولترا بوست دی ان ای

adidas ultra boost DNA

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد